Home Forum
Dobro došli, gost
Diskusija o Multipla sklerozi
  • Strana
  • 1

TEMA: MS

MS pre 12 godina, 9 meseci #38

  • Dragana RT
Postovani strucnjaci potrebna mi je pomoc,a na zalost nemam ni jedan kontakt telefon da vas pozovem pa moram ovim putem.Imam jako bliskog poznanika koji je doputovao iz Svajcarske pre neki dan boluje od Multiple skleroze,hronicni bolesnik i trenutno je u fazi pogorsanja bolesti i ima jako velike bolove u predelu lica,tamo su mi prepisali morfijum.Njegovi ukucani se jako plase zbog velikog konzumiranja ovog leka(pije ga 2 puta dnevno).Ja sam student vise med.skole i znam neke osnovne stvari o toj bolesti...interesuje nas da li postoji neki blazi lek koji bi trenutno mogao da umiri ove katostrofalne bolove.Cika Pavo ima 58-60.Da li je moguce ja poznajem profesora Nesu neurologa jer mi je predavao pa da dodjemo kod njega privatno ili neku drugu kliniku da nam preporucite.Hvala unapred!

Odg: MS pre 12 godina, 9 meseci #40

  • irdujmbas
Postovana,
Ukoliko se radi o bolesniku koji nije drzavljanin Srbije, a tokom boravka u nasoj zemlji ima ozbiljan i hitan zdravstveni problem, moze se obratiti neurologu u urgentnom centru.
Srdacan pozdrav

Re: Odg: MS pre 11 godina, 6 meseci #399

  • Ms-ovka
Pozdrav svima.
Potreban mi je broj telefona neurologije da zakažem pregled.
I pitanje,koliko se dugo čeka na pregled kod dr Neše Stojsavljevića?U pitanju je MS.
Hvala
  • Strana
  • 1
Vreme za pravljenje stranice: 0.06 sekundi

Webinari na Internetu

Predvideli smo da se svakog trećeg četvrtka, sa početkom u 12 časova, u mesecu stručnoj i naučnoj neurološkoj javnosti Srbije obrate naši eminentni stručnjaci i predavači sa temama koje su aktuelne i koje zaokupljaju neurološku profesionalnu i istraživačku znatiželju kod nas i u svetu.
Webinari će se održavati u formi kratkih predavanja (20 minuta sa dodatnih 5 minuta za pitanja) u kojoj će auditorijum sačinjavati lekari na specijalizaciji na našoj klinici. Detaljnije na ovom linku.